[matarosensefils] Comparativa ADSL

Enric enric a musaik.net
dij mar 31 16:34:16 CEST 2005

Salut,

a mi m'agradaria afegir un altre punt en la comparativa de empreses que
ofereixen internet.
Tenim l'ample de banda, ip fixa, PREU, lligam, trucades, ...
Però crec que en tenim un altre de molt important. I s'en diu
responsabilitat en el consum. No només em de buscar el benefici
individual com a comunitat o grup, sinó també col·lectivament com a
societat.

Jo passo de Telefònica, una multinacional que està fent destrosses a
nivell mundial. Sobretot a l'Amèrica llatina. Com més poguem prescindir
d'ella millor, encara que sigui més car i tinguem menys serveis.

Ara mateix no teinc a mà cap esquema que em defineixi qui és Telefònica,
jazztel, ya.com o servidores.com, però estaria bé saber quins bancs i
quines caixes hi ha a radera. Llavors, tindriem més dades per poder
escollir millor. Si algú sap on mirar-ho ... Jo ho intentaré buscar.

Amb les trucades d'ahir em fa por el poder que ens aquests moments estem
agafant. Hem d'anar en compte perquè algun dia ens buscaran les
pessigolles, i si el primer no és l'Ajuntament serà Telefònica (això és
pura especulació, eh, no us ho creieu).

Una altra cosa que hauriem de mirar és el contracte. Tinc entès que
Telefònica especifica que no es pot compartir internet. Ho fan els altres?

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista