[matarosensefils] 3er Seminari de Wireless

Fede fede a matarowireless.net
dic mar 30 20:27:18 CEST 2005

Hola Raul,

primer de tot perdó però escrivint avui els mails se m'ha anat la
castanya i el mail incial que volia escriure al final me l'he
deixat.. :P

El Seminari NO es fa aquest dissabte!!!

Espero aquesta setmana mateix donar a conèixer la nova data però el
motiu principal ha estat bàsicament problemes logístics d'ultima hora
que se'ns han juntat: problemes amb l'espai, problemes amb la web (tant
la de Mataró Wireless com la del taller) i d'altres no tant importants
però que han ajudat a que prenguessim aquesta decissió. Aclarit això et
contesto per parts... :P

El dc 30 de 03 del 2005 a les 18:41 +0200, en/na raul va escriure:
> Hola!
>
> Sobre el taller d'antenes i el material necessari. Es farà inscripció
> prèvia com altres anys? Ens podeu informar de quins models es faran i el
> preu del material? Com s'apunta la gent? Cadascú porta el seu material
> de casa? Ho tenim aquí ja!
El funcionament i les antenes serà exactament igual que als altres anys.
Sobre la forma aquest cop volem extreure el màxim del Toni i
probablement monti allà mateix les 3 antenes en pocs minuts per animar
la gent i volem tb passar de forma continuada uns videos on s'explica
com muntar una antena de forma visual, és clar.. :P
Fins hi tot s'està estudiant de rapartir el Cd del Video amb qui compri
alguna samarreta.

> També em sembla recordar que havien dit que fariem xerrada d'iniciació a
> matarosensefils, la xerrada d'en jordi de la tarda em preocupa que enmig
> d'altres xerrades molt interessants (però que no són precissament de
> nivell 0). Hi ha la presentació que ha fet l'Enric que es podria passar
> en algun moment si hi ha voluntaris...
La idea original era fer això però haig de dir que finalment es va
decidir parlar a nivell més tècnic de la xarxa sensefils per dos motius
principals: pq no ho hem plantejat mai i pot ser un bon exercici de
reflexió (jo ho veig com un estudi de la pròpia xarxa que ens pot portar
a debats molt interessants) i pq a en Jordi li va entusiasmar la idea.
A més en breu es farà una xerrada de l'Enric al Biada sobre el tema.

> Ei, no es per recriminar res, heu fet una bona feina organitzant tot
> plegat, però he trobat a faltar una mica més de posada en comú (a les
> assamblees per exemple o a la mateixa llista) de la organització de la
> jornada.
Tens raó amb lo de posada en comú i segur que ho podríem fer millor.
Però tb t'haig de dir que coordinar un event així és i cada vegada ho és
més xungo. I la millor manera per dur-lo endevant és muntant-lo entre
els pocs que som i a pinyon. I també haig de dir que en totes les
jornades que he anat (la del SAX va ser l'última) ja comentàvem que
parlaríem de Wi-Max (i amb tu vaig parlar de SIG) i de donar idees pel
Seminari. De fet jo ho faig durant tot l'any el demanar opinions...

Ara tb haig de dir que un cop fet l'anunci per la llista l'únic mail
demanant informació ha estat el teu.. :P

> I també trobo que hauriem de fer una mica de propaganda arreu,
> a les zones de matarosensefils sobretot, però no se si algú té emails
> per escampar-ho una mica a nivell local. O sino, que tothom ho escampi
> als seus coneguts...
>
> Fins aviat,
>
> R.

Quan ho tinguem tot lligat començarem amb la difusió i la llista serà el
primer lloc ;)

Per cert, de tot el que m'has preguntat m'agradaria poder-ho explicar
millor en una propera assemblea i crec que la propera és dimecres
vinent. Si us sembla bé en podem parlar i us explico el pq de moltes
coses... :p

FEDE