[matarosensefils] 3er Seminari de Wireless

jordi jordi a matarosensefils.net
dic mar 30 20:27:54 CEST 2005

Hola Raul,

El dc 30 de 03 del 2005 a les 18:41 +0200, en/na raul va escriure:
> Hola!
>
> Sobre el taller d'antenes i el material necessari. Es farà inscripció
> prèvia com altres anys? Ens podeu informar de quins models es faran i el
> preu del material? Com s'apunta la gent? Cadascú porta el seu material
> de casa? Ho tenim aquí ja!

Tranqui, per problemes tecnics el Seminari es retrassa fins al dissabte
16. Estem a l'espera de que des de la direcció de la EUPMT ens diguin el
que.

De veritat que ens ha sigut impossible complir el plaç previst. :-(
S'han anat juntant un seguit de coses que ens ha putejat la previsió.
Casi sembla un bodevil, en serio.

Però, arriscant-me a tornar-la a cagar t'avanço això:

http://actividades.matarowireless.net

Estavem esperant a saber-ho segur, encara que m'extranyaria que hi
hagués algun problema més...(oremos)

Esperem que demà, màxim demà passat ho sapiguem del cert.
Però espereu la confirmació definitiva abans de fer-ne difusió,
si-us-plau.

> També em sembla recordar que havien dit que fariem xerrada d'iniciació a
> matarosensefils, la xerrada d'en jordi de la tarda em preocupa que enmig
> d'altres xerrades molt interessants (però que no són precissament de
> nivell 0). Hi ha la presentació que ha fet l'Enric que es podria passar
> en algun moment si hi ha voluntaris...

Havia pensat fer servir la presentació de l'Enric i afegir alguna
coseta ,visca el copy&remix!!

Ja li he comentat a l'Enric que l'ajudaré el dia 13 a la que fa al
Biada. Fora bo que derivessim als interesats en la nostra xarxa cap al
Biada i deixar el dissabte per repetir-la també a la EUPMT. (dos
xerrades de Mataró Sensefils en una setmana!! ueeeeeeee!!)

> Ei, no es per recriminar res, heu fet una bona feina organitzant tot
> plegat, però he trobat a faltar una mica més de posada en comú (a les
> assamblees per exemple o a la mateixa llista) de la organització de la
> jornada. I també trobo que hauriem de fer una mica de propaganda arreu,
> a les zones de matarosensefils sobretot, però no se si algú té emails
> per escampar-ho una mica a nivell local. O sino, que tothom ho escampi
> als seus coneguts...

Vaig dir ja farà dues assemblees lo del Seminari.
Vaig avançar algun dels temes que es tractarien, el nombre de ponents,
l'estructura de la jornada i justament vaig demanar si algú volia
col.laborar per evitar que ningú es sentis exclos.

En Fede també ha demanat que si algú s'oferia a fer-me un cop de ma i
ningú (de moment) a dit res...

No diguis això de que et sents exclos si-us-plau, digues:

"Jordi, compta amb mi per ajudar-te a fer la xerrada sobre Mataró
Sensefils" o

"Necessiteu un cop de ma amb la xerrada de configuració de Linksys?" o

"Les samarretes amb els CDs, m'ofereixo a fer-me càrrec de la venta i de
controlar la pasta"

O simplement un:

"Aquí estic pel que calgui"

Em sap molt de greu aquest descontrol de dates.
Hem fet tot el que estaba a les nostres mans per cumplir amb la data
prevista.
Esperem que el seminari sigui de l'agrat de tots.

Vinga!

Jordi

--
 .''`.     Usuari Jabber:
: :'  :    jordi a xerrameca.mataro.sensefils