[matarosensefils] Alliberem la música

Enric enric a musaik.net
dll mar 28 19:59:25 CEST 2005

Salut,

estic intentant passar tota la música que tinc del videoclub (que de qui
poc estarà al vostra servei) de formats privatius al format lliure ogg
de forma automàtica.
No tinc ni idea de si us anirà bé, però si teniu l'mplayer i les
vorbis-tools instal·lades, us deixo un petit guió que he fet per passar
de format .wma, .mp3 i .wav a format .ogg.
No ser si hi ha formes més senzilles de fer-ho, però qualevol idea o
aportació serà molt agraida.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: guiomp3wmawav2ogg.sh
Type: application/x-shellscript