[matarosensefils] Servidores.com?

DANILP wi-fi a setantaset.com
dll mar 28 14:50:34 CEST 2005

Si es cert, aixo es un no parar d'ofertes. Pero crec que a la central de
santana encara no hi ha cobertura de Jazztel ni de Ya.com. Tampoc no se
com està el tema de FastPath en aquets dos operadors. Servidores.com
anuncia FastPath activat i aixo es una gran ventatge alhora de fer
TRUNKS en un futur próxim amb l'Asterisk.

També he sentit que comença a haber-hi molt de moviment amb el tema del
ADSL2, amb unes capacitats d'ample de banda brutals. Pero aixo com
sempre va a gustos, jo prefereixo tenir una bona latencia, que Mb a
punta pala.

Vinga.

Dani.