[matarosensefils] Servidores.com?

Ricard Jornet ricard a lasal.com
diu mar 27 20:55:45 CEST 2005

Buenas!

He mirat les tarifes de telefonia de servidores.com i sykpeout per
comparales amb la operador més econòmica (tele2)

Curiosament les trucades als mòbils son un pel cares en canvi si es fan
trucades al extranger són molt i molt economiques.

Poso tarifes per si algú te curiositat (centims /minut):

						Tele2 	Servidores.com
SkypeOut

Locals 					0,5 			2
1,7
Provincial					2			2
1,7
Interprovincial				3			2
1,7

Movistar Vodafone Horari normal	14,5			23		23,4
Movistar Vodafone	Horari reduit	10,5			15
23,4
Amena Horari normal			18			23
23,4
Amena Horari reduit			10,5			15
23,4

Amb les trucades al extranger Sykpeout i servidores tenen molts bons preus.
De mitja costen 3 centims minut i en canvi Tele 2 entre 8 i uns 84 centims.

Amb Tele2 s'ha d'afegir 6,8 centims establiment de trucada.
Tant Skype com Servidores.com no tenen establiment de trucades.
Servidores.com Regalen els 2.000 primer minuts de trucades nacionals.

Horari Normal dilluns a divendres de 8h a 22h
Horari reduit: la resta ;-ç)

Salut i fins aviat!