[matarosensefils] Servidores.com?

DANILP wi-fi a setantaset.com
diu mar 27 19:21:55 CEST 2005

Hola Fran,

Jo ahir mateix em vaig donar d'alta, pero només de l'ADSL (sense voip),
i havia pensat montar-me un tinglado com el que tu has fet (posar-ho tot
al principi, i distribuir-ho a totes les rosetes).

A veure si m'ensenyes com ho has fet! i apart veig el rendiment que
tens, ¿quin ping tens a www.google.es?

Salut,

Dani.