[matarosensefils] [Fwd: Red wifi Via Europa]

contacte a matarosensefils.net contacte a matarosensefils.net
div mar 11 11:18:16 CET 2005

-------- Missatge original --------
Assumpte: Red wifi Via Europa
De: "Daniel Coy Sanchez" <dani_coy a hotmail.com>
Data: Wed, March 9, 2005 6:44 pm
A: contacte a matarosensefils.net

Hola, em dic Daniel i visc al carrer Alemanya a Via Europa. Volia ferli
una  consulta. Tinc una PocketPC amb wifi i sempre que estic al carrer o
vaig a  prendre un cafe, al encendre el wifi detecto una red wifi :
matarosensefils_Europa però no puc conectar.¿ Podría informarme que
hauria  de fer per contactar amb aquesta red wifi ? Gracies per la seva
atenció.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista