[matarosensefils] alguns videos del Hackmeeting

Versek versek a telefonica.net
dis mar 5 16:12:04 CET 2005

Si vols jo puc enviar un correu a la llista de correu de ubuntu de parla
hispana o sino subscriute tu i o fas tu mateix, aqui tens el mail no se
si amb aixo ja et pots subscriure sino es pot contesta el mail i ja els
hi escric jo directament.

ubuntu-es [ALGARROBA] lists.ubuntu.com

En/na raul ha escrit: