[matarosensefils] alguns videos del Hackmeeting

raul raul a enbicicleta.org
dis mar 5 09:34:34 CET 2005

sanse.6366994 a bloglines.com wrote:

>--- Llista de correu de matarosensefils.net" <llista a matarosensefils.net wrote:

>quin programa els veieu? Jo faig servir ubuntu i he provat amb gxine

>vlc i res...
>
>has de tenir la llibreria de theora. Libtheora. http://www.theora.org/
>

>---
>SanSe

Perdoneu que continui amb el tema, però encara no puc veure correctament
els videos ogg. Algú amb ubuntu ho ha aconseguit?
El tema em preocupa de cara a poder fer streaming de video amb format
ogg amb el mateix server per la ràdio sensefils que ja tenim (icecast2).
Ara ja puc fer streaming d'aquests fitxers amb video però no els puc
veure! :-(

Alguna sugerència més?

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista