[matarosensefils] m'he perdut...

Simó Albert i Beltran sim6 a sindominio.net
dij mar 3 12:55:14 CET 2005

Hola

A Dimecres 02 Març 2005 22:42, jordi va escriure:
>"MataróSensefils s'ha quedat sense sostre per a fer les seves activitats"...

Doncs tenia entès que ja s'estava començant a organitzar un taller
d'antenes que els sostres del CSOA l'Estella havien de cobrir per
si plovia i un terra, ara ja impracticable, havia de sostenir les
taules on poder ensemblar antenes...

Ara si es vol fer s'haurà de buscar un altre espai. Tal com va fer
en Ferriol, demanant al CSOA la Drogueria, un espai on poder fer
l'anterior assemblea.

Els Portabardells de Carnaval, per posar un exemple, també varen
usar el CSOA l'Estella i amb el desallotjament han perdut molt
material. Tot i això em semble que no es declaren okupes.

En cap moment crec haver dit que MataróSensefils és un col·lectiu
okupa, si no em vaig expressar bé em retracto sense problemes...

Fins aviat
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature