[matarosensefils] m'he perdut...

jordi jordi a matarosensefils.net
dic mar 2 22:42:34 CET 2005

Quadern de Bitàcola, data estelar 3124:

Crec que m'he perdut i no em trobo.Potser li passa a algú més, o potser
algú altre em pot ubicar:

Som un col.lectiu que des de fa més de dos anys està format per alguns
membres del col.lectiu Musaik.Aquestes persones, pel seu esperit
lliutador, per les seves ganes, pels seus cullons,etc són de les que més
han emputxat el carro i això no ho pot discutir ningú.
Primer ens reuniem en el local del Musaik que estaba en contracte de
masoveria urbana, algo que segueixo creient que és una idea molt bona.

Després sen's va cedir un espai al CSOA la drogueria i més tard vam anar
a parar al CSOA l'Estella.

Entremig vam fer una reunió al IE Damià Campeny, i crec que alguna
associació de veins també ens va cedir el seu espai, però es va decidir
que voliem fer servir la Drogueria.
Va ser decidit entre tots els membres de l'assemblea, o sigui que qui no
estigui d'acord que s'hi posi fulles o que vingui a les assemblees.

Però d'aquí a dir:

-"Necessitem l'Estella", "Mataró sensefils es reuneix a una casa okupada
i amb això ja està dient per on vol anar","MataróSensefils s'ha quedat
sense sostre per a fer les seves activitats"...
Algunes opinions de la xerrada sobre la comunitat a l'atac sensefils
http://matarosensefils.net/atacsensefils/matarosensefilsCensurat.ogg

o algunes opinions manifestades a Vic, semblen com si fos algo
consensuat i decidit per tots, quan es tracta de l'opinió d'alguns
membres de la comunitat.

A quina assemblea s'ha decidit que mataró sensefils formava part del
moviment okupa?

Sincerament i no vull ferir cap sensibilitat, però això no s'ha decidit.

De fet ni tant sols s'ha decidit en assemblea si col.laborem o no amb
l'ajuntament.Són temes, que pel que sigui s'han volgut deixar aparcats
esperant temps millors.

Per evitar aquesta situació, i deprés d'evitar repetides vegades aquest
debat, vaig demanar farà un any que "necesitaba saber cap a on anavem";
es van fer uns principis que es van debatre i consensuar.

http://pof.eslack.org/wiki/pmwiki.php/Main/Filosofia

Algú em pot dir a on possa que formem part del moviment okupa?

Soc l'únic que pensa que quan s'entra en política les coses poden anar a
pendre pel cul?

Hi ha molts de prejudicis amb el moviment okupa.
Jo us conec i se, com tots els qui us coneixen, que sou tius de pm,
legals, treballadors, exemplars (s'em cau la baba quan parlo de tu
Enric, t'admiro la hostia!) m'aniria a fer la guerra al vostre costat si
calgués, però potser la vostra guerra no és la meva, potser tinc altres
idees, millors o pitjors però meves.

Imaginem l'extrem contrari, que Mataró Sensefils fes les reunions a la
seu del PP. Potser aquells militants foren bellíssimes persones i les
seves idees genials, però les seves idees polítiques, no ens suposarien
algun prejudici? Tindriem la mateixa predisposició de participar en el
seu projecte? Ens agradaria sentir les seves idees polítiques per la
llista?

Entenc perfectament les emocions que han provocat el
desatllotjament.Tothom és conscient de la injusticia viscuda, ens l'han
fotut als morros!
Però si-us-plau, no caiguem en el parany. Estem creant una xarxa lliure,
no una xarxa okupa.

Jo mateix he sentit odi, molt d'odi pel desatllojament i això m'ha fet
reflexionar.
L'odi és un sentiment molt fort i intens, d'avegades contradictori i
tot. Un sentiment que es retroalimenta i que vull evitar.
Com deia el mestre Yoda (en pau descansi), el primer pas per entrar en
el costat fosc. ;-)

Volia esperar a la propera assemblea però no he pogut esperar més.Entenc
que les coses llegides i reflexionades en fred, poden agilitzar els
debats o previndre galledes d'aigua freda.

Potser soc massa idealista i el mon que jo imagino encara no és
possible; potser ens cal encara a tots un esglaó més a l'escala
evolutiva:

Jo vull una xarxa lliure, que un activista okupa i un militant del PP
puguin sentir-se igual de seva.Vull sumar esforços i no separarlos: per
mi una de les claus està en els comuns sensefils i en la GPL aplicada a
tot el que es pugui.

Perquè quan conflueixen gents de molts tipus en un mateix projecte, les
coses canvien de veritat, les societats avancen i les civilitzacions
evolucionen.

És la meva opinió, no se si us serveix, però és totalment copyleft.

Tampoc pretenc generar un flame, millor si en parlem a la propera
assemblea.

Salut, amor i xarxa!

Jordi

ps.Si-us-plau, torneu a llegir el correu en cas de que creieu que cal
contestar-ho.Gràcies.

ps2.Per si no fos prou llarg... diu que el llegim dues vegades, vaya
paio més pesat!, no en té prou en maxacar-nos a correus? :-)

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista