[matarosensefils] Servei de correu (públic)

Ál alfinal a sindominio.net
diu jun 19 11:39:51 CEST 2005

jordi escribió:
> Si em passeu la màquina montada, us puc obrir un port d'ssh.
>
> Salut!
>
> Jordi

Hola. Aquesta setmana treiem la primera release del nostre programa
gestor de correu públic BlogMail. Ara mateix està instal·lat a un sol
servidor, però ara començarem a instal·lar-ho a SinDominio. Per
implementar el servei a MataróSensefils no necessitem una màquina
sencera dedicada (encara que si fos del tot imprescindible potser
podriem portar una). El que necessitem és una màquina conectada a
Internet amb capacitat per a posar un Apache, un MySQL, un Exim y un
Named. Si teniu alguns d'aquests demonis corrent a alguna màquina,
nosaltres podriem instal·lar els que faltessin i a sobre instal·lar
BlogMail.

Us adjunto un document explicatiu de tot el projecte.

Abraçades.

Ál - http://wiki.sourceforge.net

[1]http://blogmail.cc/~blogmail/wiki/index.php/Investigaci%F3n_y_Acci%F3n_Social

--
BlogMail: haciendo política hasta donde otr a s no llegan
y hasta donde otros ya quisieran

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista