[matarosensefils] Sensefils amb pluja

enric a musaik.net enric a musaik.net
dim jun 14 19:55:37 CEST 2005

Salut,

suposo que estic una mica malalt, però avui mentres estava dinant ha caigut un
xàfec de collons. Quasi no veia res des de la finestra. Doncs, quan estava
disfrutant de la pluja i els llams, se m'ha passat el cap de pensar com
afectaria al sensefils i he engegat un ping des del meu PA fins el de zona
d'Isern. Haig de dir que estic molt a prop del PA de zona. I el resultat ha
estat aquest:

--- 10.35.168.97 ping statistics ---
277 packets transmitted, 276 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 2.0/2.6/9.1 ms

Impressionant! No he perdut cap paquet i una mitja de 2.6ms.

Ara, que són tres quarts de vuit del vespre, he fet la mateixa operació, i ara
no està plovent, i he obtingut:

--- 10.35.168.97 ping statistics ---
201 packets transmitted, 200 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 2.2/2.8/15.3 ms

Per tant, si hi havia algun dubte sobre com afecta la pluja, a mi m'ha quedat
clar.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista