Re: [matarosensefils] Re: Resum de llista, Vol 6, Publicació 16

Ferriol ferriol a musaik.net
dij jul 21 08:38:55 CEST 2005

Òscar confia, el titular de la compte si ho haguessis preguntat
t'haguessin dit que era jo ! Tot està en ordre ! I la setmana que ve
tindrem la comanda !

En/na Oscar Hernandez ha escrit: