[matarosensefils] Re: Resum de llista, Vol 6, Publicació 16

Oscar Hernandez oscar.hernandez a gmail.com
dic jul 20 18:33:27 CEST 2005

compra col·lectiva.
Hola, he rebut un missatge de ferriol fora dfel fil dela llista i donat-li
voltes al cap poder no era elk ferriol de veritat, el cas es que no
herebutresposta i hi vaig ficar 145 aun compte bancari, em podrieu passar el
mail del ferriol complert per sortir de duptes?