[matarosensefils] no se m'enllaça el portàtil

Enric enric a musaik.net
dll jul 4 22:00:52 CEST 2005

Salut,

un petit dubte.

Vull tornar a pujar al terrat del Biada per veure si m'enllaço algun
dels nous nodes: la nova antena d'Isern, o les de l'Havana. L'últim cop
que hi vaig pujar no hi havia l'Havana.

En un portàtil tinc configurada la targeta col·lectiva de mataró
sensefils amb el madwifi. És una Orinoco.
La targeta la detecta i sembla que funciona. Engego el kismet
i em troba un munt de xarxes i m'agafa molt paquets.
Però, vés per on, no s'enllaça!! Canvio el essid, apunto aquí i allà i
no em funciona. Pot ser dels drivers? Si canvio la imatge del kernel,
cal que torni a recompilar els drivers de madwifi?

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista