[matarosensefils] les p patents es decideixen ja.

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
dll jul 4 15:58:35 CEST 2005

Bones,

> potser si que ens la fotaran, potser si...
>
> pero jo encara confio que els europarlamentaris recolzin les 21
> enmiendas...

Desgraciadament, jo també penso que ens la fotaran, perque son prou
kabrons i tenen prou pasta per comprar a deu i s'ha mare (i en aquest
cas SI que poden comprar a la gent que ha de votar). Però sabeu el que
hem toca més els kullons de tota aquesta història? Doncs que els mitjans
de comunicació standars, que suposadament només es preocupen de buscar
la notícia per vendre-la i als que no els importa una merda ja sigui
ficar en un pedestal a un deficient mental o enfonsar en la miseria a
una bona persona si en poden treure pasta, ara sembla que no els
interessa aquest tema! del qual jo penso que en podrien treure uns bons
titulars, com ara "Pagar por pensar" o "Se acabó el software libre" o
"La guerra del software". Però és clar, la gent del carrer més val que
no en senti parlar d'aquest temes, sino encara es podrien pronunciar...
    Joder, jo cada cop flipo més del poder que exerceix la pasta... Cal
reconèixer que almenys en temps del franquisme la gent tenia clar que la
informació estava censurada i reprimida, ara el sistema s'ha millorat
molt: la repressió de la informació s'exerceix eliminant o transformant
aquella informació que molesta i substituint-la per un batibull de
soroll "pa despistar a la clientela"... això si, fent pensar a tothom
que no hi ha cap mena de control o direccionalitat. Molt habil, si
senyor...
    Així, quan llegim un diari o mirem la tele trobem les diferents
versions A, A' i A'' de la noticia "real" Z, així a més tenim la
sensació de que podem "triangular" la veritat. Us sona un llibre que es
deia 1984? era una exageració, però no per falta de ganes del poder
actual...
    Vinga, a seguir, que per avui ja he sigut prou improductiu...

       Ermoi.

--
Em fa més por el silenci dels honestos que les accions dels malvats.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista