[matarosensefils] Havana

raul raul a enbicicleta.org
div jul 1 19:46:20 CEST 2005

>Jo també hi estic interessat perquè, va anar-hi algú, oi?
>M'ho sembla a mi, o estem una mica aixafats per la calor?
>La propera reunió la podriem fer a "la Sal" amb unes cervesetes a la
>taula. La de reunió de zona de l'havana la vam fer allà i va anar
>força bé.

Hola gent,
Doncs diria que si que estem una mica aixafats per la calor, però només
pel que fa a les reunions generals i els temes de xarxa troncal.  Aquest
mes de juny crec que s'ha fet molta feina a les zones, diria que s'ha
fet una reunió a cada zona com a mínim!, i també hem inagurat una zona
nova: Molins!!! que aquest dilluns té la seva primera trobada d'usuaris.

A la reunió de dimarts vam ser quatre de msf i en David com a membre de
la junta de les esmandies. Haviem convidat a la gent de les Esmandies
per parlar de com podem fer arribar el sensefils a la seva zona, i com
ho podem promocionar. Vam intercanviar impressions mútues (msf i
esmandies) sobre que fem i com funcionem. Al mes de setembre, coincidint
amb la inaguració de tot l'espai de les esmandies (l'ajuntament per fi
ja els hi cedeix!) organitzarem una xerrada sobre el tema, que ells
s'encarregaran de promocionar pel seu barri.

Vam parlar una mica de les novetats de les zones, però tampoc sense
entrar en massa detalls.

El que ens vam plantejar també és si cal fer una reunió abans de les
vacances o si ja ens esperem al setembre i comencem amb forces. Potser
una  cerveseta pre-santes com diu l'esteve?

I també comencem a dubtar (o començo a dubtar) sobre si el canvi de lloc
i dia ha anat be a la salut de les reunions. Es la segona de les
esmandies, i també 5 persones. Les últimes de la drogueria van tenir un
nivell molt alt d'assistència i continguts.

Jo no vaig prendre notes, així que si em deixo algun tema important, ho
dieu!!!

Fins aviat.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista