[matarosensefils] Havana

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
div jul 1 19:29:31 CEST 2005

> Com ho teniu?

A l'havana, es va morir el linksys de zona (ja van 2), va entrar-hi
aigua per un forat de la caixa que ja ha estat solucionat, o almenys
això creiem.
Per tornar a tenir xarxa, en Dani va tenir una de les seves i va
proposar a tothom que s'enllaci directament als 2 ap troncals (no se
si va haver de fer algun canvi). Depenent de quin node veuen millor,
els "havanerus" es conecten a xarxatroncal1 o a xarxatroncal2, i
aparentment tot funciona.
És una solució provisional, perquè sembla que no hi ha sortida a
matarosensefils.

> Ens podem enllaçar des d'Isern?
> Com ho podriem fer?

> PD: Algú que va anar a la reunió ens podria fer cinc cèntims si us plau?

Jo també hi estic interessat perquè, va anar-hi algú, oi?
M'ho sembla a mi, o estem una mica aixafats per la calor?
La propera reunió la podriem fer a "la Sal" amb unes cervesetes a la
taula. La de reunió de zona de l'havana la vam fer allà i va anar
força bé.

> PD2: Aquest dimecres he quedat a dos quarts de vuit del vespre al local de la CNT de Mataró. Està al carrer nou de les caputxines, a radera de la nova Escola d'Idiomes. Aniré a fer proves sensefils a veure si ens enllacem amb la xarxa, si algú vol venir ...

Quan dius "aquest dimecres", vols dir el proper dia 6? O he rebut el
correu amb retard?

Salut!

Esteve

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista