[matarosensefils] Tot DOWN!!

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dll gen 31 17:10:24 CET 2005

En Jordi ha escrit:
> Serà una feinada però crec que hauriem de migrar a openwrt els nodes de
> zona i xarxatroncal.La satori fa el tonto i cada dia m'agrada menys(o
> m'agrada més la openwrt) ;-)
>
> Un cop fet el canvi crec que ens estalviarem problemes.

Sembla que ho haguem fet expressament, però just aquest dimecres tenim
assemblea.
No caldrà que esperem impacients a prendre decisions de com posar en
pràctica les experiènices del SAX.
Pordiem trobar-nos un dissabte al matí (per exemple) per juntar uns
quants linksys, i fer proves d'openWRTs, ospfs, unsolclic, etc. i
sobre un mapa dibuixar la nova xarxa troncal. En parlem dimecres?

Esteve

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista