[matarosensefils] Tot DOWN!!

Sergi hiroru a tiscali.es
dll gen 31 19:40:46 CET 2005

Bones! ja que esteu posats, s'hauria de canviar l'enllaç de les antenes de la
web de matarowireless, perque apunta a antenas.matarowireless.net, i no
funciona, es podria apuntar a www.antenaswireless.net.

Res més :)

Salut!

--

 Sergi Barroso
 Linux user #313577

Outlook Users Disclaimer:  All rights reserved for my email address.
You are not allowed to add it to your Outlook Address Book in any way.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes