[matarosensefils] Mapeig

DANILP wi-fi a setantaset.com
div gen 14 15:01:55 CET 2005

Holes!

Una pregunta técnica... com ho haig de fer per mapejar un port a un altre port
de una ip interna. Es fa desde aplications & games desde web del linksys? o es
fa desde consola amb iptables?

Vull que la meva ip 10.35.168.X escolti per el port 8080 i redirigeixi a una
192.168.0.X al port q jo vulgui. Crec que seria amb DNAT. Pero no ho puc
comprovar jo mateix si funciona. A veure si algú sap la instrucció exacte que
hauria de posar al linksys. De moment proveu aixo mms://10.35.168.143:8080 a
veure si us funciona.

Salutacions.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista