[matarosensefils] Re: servidores.com

Jose Legido Martínez joselegido a gmail.com
div gen 14 08:06:16 CET 2005

Es lo que vaig comentar a la última reunió. Arriba a la part nord-oest
de Mataró, que jo sapiga, c\esperança (molins), plaça catalunya, per
sota de la bliblioteca....
Crec que té a veure amb l'actualització de centreletes, perquè
conincideix on està disponible amb que també estigui disponible altres
aventatges d'altres operadores, com per exemple les trucades gratuites
de ya.com o l'amplada de banda d1 mb pel mateix preu (també ya.com)
Les trucades funcionen per veu ip, has de comprar un router que el
venen per 99 euros per conectar el telèfon allà. Diuen que aquest
router no va molt bé amb els programes p2p. Si tens línia amb
tímofònica, pots mantenir la linea, trucar amb un prefixe desde el
telèfon de timofònica (trucades gratis de servidores.com) i demanar la
portabilitat cap a servidores.com per mantenir el número. Jo conec una
persona de BCN (ja té servei, diu que va impressionant!!!) i una altra
a Mataró (està esperant). A més a més si et dones d'alta pel mundo
deportivo et regalan la subscripció de 3 mesos i si et dones de baixa
d'altre adsl, et rebaixen 10 euros en les primeres factures.
No es que estigui fent propaganda, però tot lo que sigui no dependre
de timofònica..... He trucat uns quants cops, però encara no arriba a
casa meva :(

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista