[matarosensefils] Com escoltar ogg en windows?

Enric enric a musaik.net
dim gen 11 18:34:06 CET 2005

Salut,

Com ja sabeu, radio estella està emetent en període de proves preparant
la pròxima estrena per tots els sensefileros de Mataró!!

Ara tinc diversos problemets. Un que em toca la pera és el tema de que
la ràdio emet en format ogg i el winamp (que ve per defecte) de windows
no el vol saber decodificar (es veu que abans ho feia, però ho ha deixat
de fer perquè se li menjava terreny, mp3 és de thomson).
Sabeu algun programari lliure que permeti escoltar ogg sobre Windows.
Sinó, només podran escoltar la ràdio els linuxeros.

Per cert,

Ràdio Estella:

http://10.35.168.138:8000
o pels que tenen el servidor de noms a la xarxa sensefils

http://radioestella.mataro.sensefils:8000

PD: Aprofito per fer una consulta tècnica que ja he fet a diversa gent.
Sobretot al mestre que ens ha ensenyat a configurar la ràdio, en Raul.

Necessito connectar diversos micròfons a l'ordinador. Si pogués ser tres
micròfons. Com ho puc fer?

Comprant-me una petita taula de so per mesclar els micròfons abans
d'entrar a la màquina.
O hi ha alguna manera de tenir tres micròfons en un ordinador amb tres
targetes de so?

Vinga, esperant les vostres aportacions a RÀDIO ESTELLA!!! La primera
ràdio lliure sensefils.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista