[matarosensefils] Heu vist com ha quedat el hacklab?

Hector Muñoz hectormunozh a gmail.com
dim feb 22 16:44:44 CET 2005

Hola, Enric...

Impressionat m'han deixa't les fotos... en què s'ha convertit
l'Estella pel pas del capitalisme. ehh? Tot ho destrossa... tot ho
desfa... que era i en què l'han convertit...

La teva visió personal del divendres passat inmillorable... de
veritat! M'ha emocionat...

Avui no podré anar-hi a l'assablea ja que no puc faltar a classe...
però m'agradaria que, si no et fa res, a tu o algú que hi vagi
m'expliquessiu més o menys que heu decidit de fer...
Si hi ha alguna cosa que jo pugui fer... compteu amb mi!!

Salut!!

Héctor.