[matarosensefils] Heu vist com ha quedat el hacklab?

joan a dracnet.com joan a dracnet.com
dim feb 22 15:00:11 CET 2005

Recolzo la idea del Esteve, i us faig arribar també el meu suport, i el de
molta gent que malgrat no te l’oportunitat de comunicar-ho en aquesta
llista, se que està de la vostra part.
Ara ningú pot desfer el que ja s’ha fet. El que si penso que queda pendent
es demanar RESPONSABILITATS de tot el que ha passat, si va ser un
desallotjament il·legal, algú ho haurà de pagar... SR, secretari judicial,
cap de policia de Mataró, alcalde.... assumeixin responsabilitats!
Em faria mes ràbia pensar que el tema s’acaba aquí que tota la ràbia
acumulada pels fets del passat divendres.
Així que ànims, força i endavant! L’únic que han aconseguit es quedar en
evidencia i donar-vos més raó de la que ja teníeu.
Salut i desobediència  !

Joan

-----Mensaje original-----
De: llista-admin a matarosensefils.net
[mailto:llista-admin a matarosensefils.net] En nombre de Enric
Enviado el: martes, 22 de febrero de 2005 13:45
Para: llista a matarosensefils.net
Asunto: [matarosensefils] Heu vist com ha quedat el hacklab?

Salut,

a la web
http://musaik.net/estella
hi ha un munt de fotos i informació,
però a
http://musaik.net/estella/destrosses
hi ha les fotos després del desallotjament. Es veu com han destrossat tot el
dintre amb moltes coses dins. Encara estem esperant trobar els ordinadors i
megacluster.
Si us fixeu, sobretot a les últimes, en concret
http://musaik.net/estella/destrosses/ESTELLA%20102.jpg
http://musaik.net/estella/destrosses/ESTELLA%20118.jpg
http://musaik.net/estella/destrosses/ESTELLA%20120.jpg
bé, n'hi ha moltes més.
Haig de reconèixer que m'han caigut llàgrimes, el dolor que sento és molt
fort. Si voleu llegir el que va passar el fatídic divendres, he escrit la
meva experiència:
http://musaik.net/estella/visiopersonal.html

Vinga,

Salut i desobediència!!

Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos del
missatge Adreça de la llista: