[matarosensefils] [Fwd: Pruebas desde llavaneres]

Jose Legido joselegido a gmail.com
dic feb 16 09:40:57 CET 2005

Aquesta tarda faré la prova de la senyal i fotos, pero el joc es
perfecte. Es un terrat alt, 5 pisos, amb accés per escla molt bó i que
es por montar lo que es vulgui.
Es uns 200 metres abans d'arribar a l'estació de llavaneres, una
urbanització de blocs que queda a l'esquerra.