[matarosensefils] [Fwd: Pruebas desde llavaneres]

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dic feb 16 09:16:44 CET 2005

> I algú coneix algú que visqui aprop d'allà?

Els meus sogres viuen en aquella zona, de fet estan més aprop, a la
primera linia de blocs que hi ha venint de Mataró, sense que ningú els
tapi. Però mai se m'havia passat pel cap mirar si es veia la xarxa des
d'allà.
Ep, que encara que no ho sembli, la meva sogra és una internauta
acabada, i el meu sogre s'apunta a totes les retransmissions de futbol
que faci en Dani. Si cal muntar un punt d'accés, potser no és el
millor lloc (perquè és un baix) però hi ha un pati prou gran on es
podria posar un màstil, ja faré proves.
Hi havia prou senyal com per fer un enllaç estable?

Esteve

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista