[matarosensefils] [Fwd: Pruebas desde llavaneres]

raul raul a enbicicleta.org
dim feb 15 23:13:33 CET 2005

En jose ens ho confirmarà, però diria que és aprop de l'estació, a prop
de l'avinguda can sanç, el turonet que hi ha.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista