[matarosensefils] [Fwd: Pruebas desde llavaneres]

Sergi hiroru a tiscali.es
dim feb 15 22:45:15 CET 2005

Dius que des de llavaneres es veu la xarxa? des de quin punt? jo estic a Sant
Vicenç de Montalt i tinc 3 antenes apuntant cap a Mataro, i l'únic que agafo
és la wifi de l'ajuntament XD per arribar a la de mataro hauría d'haber-hi
algu que fes de passarela a llavaneres

--

 Sergi Barroso
 Linux user #313577

Outlook Users Disclaimer:  All rights reserved for my email address.
You are not allowed to add it to your Outlook Address Book in any way.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes