[matarosensefils] Reunió xarxatroncal

DANILP wi-fi a setantaset.com
div feb 11 12:18:34 CET 2005

Hola,

On es conectara el Palau? a xarxatroncal1 o com a client de l'havana. Ho
dic pq fa dies que xarxatroncal1 es inaccesible, l'última vegada que hi
vaig poder accedir va ser via sensefils i el operwrt no em va demanar
autenticació, pot haber sofert un sabotatge tranquilament.

Durant el dia d'avui intentaré accedir-hi.

Salut.