[matarosensefils] [Fwd: observatori sobre mobilitat]

jordi jordi a matarosensefils.net
div feb 11 12:16:15 CET 2005

Benvolguda sra Alzaga,

Em seria necessaria alguna aclaració previa sobre la trobada:

-Em comenteu que esteu realitzant un "observatori de mobilitat i noves
tecnologies", que a primer com d'ull em fa deduir que voleu informar-vos
de l'estat de la xarxa sense fils de Mataró;
 m'equivoco?
Em podrieu explicar els objectius, prioritats i modes d'actuació
d'aquest observatori?

-No entenc molt bé quan diu "es parlaria sobre
noves iniciatives i projectes innovadors a Mataró en referència a la
xarxa
wireless"

Pot avançar-me alguna cosa en concret?

Pel que fa al dia de la trobada, m'aniria molt millor poder-la fer la
setmana següent, exactament el dia 24 sobre les 12 del migdia.
Els hi avanço la posibilitat de que no vingui sol a la reunió, tot i que
encara està per confirmar.

Esperant la seva resposta s'acomiada.

Jordi Clopés Esteban

El dv 11 de 02 del 2005 a les 08:49 +0100, en/na Esteve Olm va escriure:

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista