[matarosensefils] consulta

Enric enric a musaik.net
div abr 29 09:43:20 CEST 2005

Salut,

pot ser m'equivoco, però pel que jo ser, si configures els Punts d'Accés
en mode Sistema de distribució Sensefils (WDS) llavors l'ample de banda
es divideix per 5. Almenys això és el que s'havia comentat en alguna
reunió. De fet, aquest és el motiu per el qual no tenim la nostra xarxa
configurada així, per això tenim el mode client-servidor.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista