[matarosensefils] consulta

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dij abr 28 23:17:19 CEST 2005

ESTAN A WIRELESS->ADVANCED SETTINGS
PROVA I POSA'LS A ON

JORDI

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net]En nombre de Joan Danés
Enviado el: jueves, 28 de abril de 2005 22:03
Para: Llista de correu de matarosensefils.net
Asunto: Re: [matarosensefils] consulta

Hola Jordi,

    He estat mirant per to arreu i no he vist per enlloc els paràmetres
que em demanes. Em podries alliçonar si us plau? quina funció tenen
aquests paràmetres? els meus coneixements en relació al funcionament
dels equips son elementals.

àpali,
joan...

En/na Jordi Soler ha escrit: