[matarosensefils] Re: Principis de MataróSensefils

Simó Albert i Beltran sim6 a sindominio.net
dim abr 26 18:07:17 CEST 2005

Hola

A Dimarts 26 Abril 2005 17:24, jordi va escriure:
> -Jo no posaria la No-Comercial (NC) i deixaria a cada autor escollir la
> llicencia CC que volgués. De fet, amb NC l'autor es reserva per ell els
> drets d'explotació comercial, i jo no em vull reservar aquest dret...
> si algú pot/vol treure algun benefici comercial de la difusió dels
> continguts del nostre wiki, no tinc cap problema, sempre que segueixi
> complint les altres dues condicions (by-sa)
>
> Entenc que aquest tercer punt ja és força opinable, i que hi ha punts de
> vista diferents, per això crec que és millor deixar escollir.

Jo preferiria que si algú en treu beneficis econòmics dels esforços de
la comunitat aquesta pugui reclamar-ne una part.

> Potser el millor seria parlar-ho a la propera assamblea.

No crec que pugui venir demà a les 7h de la tarda a la drogueria :(
Però confio en que escullireu la millor opció. Però a mi qualsevol
em satisfaria més que l'actual situació.

Fins aviat
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature