[matarosensefils] Impresionant ATA486

Mataró Sensefils contacte a matarosensefils.net
dij abr 7 16:13:22 CEST 2005

Penya!

M'han caigut els ous a terra i encara els estic buscant ;-)

Compra col.lectiva ja!!

Encara que potser seria més prudent que en Ricard també fes la prova...

No ho se...estic emocionat, se sentia amb una qualitat de la ostia!!!

I això que la troncal perd algun paquet.

Només un dels dos feia servir telefon, jo faig servir el kphone.

No em vull imaginar quan ho provem entre dos telefons.

Vinga!

Jordi

El dj 07 de 04 del 2005 a les 15:38 +0200, en/na Jordi Soler va
escriure: