[matarosensefils] Impresionant ATA486

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dij abr 7 15:38:19 CEST 2005

Ja no et dic si connectes l'inalambric de tota la vida, (famitel, etc...)
estàs en "sintonia" amb la xarxa sense fils i assegut al sofar, o prenen el
sol a la terrassa que ja fa bon temps ;-)

Jordi

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net]En nombre de DANILP
Enviado el: jueves, 07 de abril de 2005 15:06
Para: Llista de correu de matarosensefils.net
Asunto: [matarosensefils] Impresionant ATA486

Gent!!!

Ja tinc a casa el ATA486, després de una sencilla instalació (se m'ha
complicat per culpa meva) i nomes seguint el document de
http://www.comesfa.org/node/1986 , ja he pogut realitzar la meva primera
trucada desde el telefon de tota la vida mitjançant la xarxa sensefils.
He trucat a en Jordi i ha sigut realment espectacular, res a veure amb
el softfone. apart de la comoditat de despenjar el telefon i parlar amb
l'ordinador apagat jejej. La bombaaaa!!!

L'aparatet en questió es aquest: http://www.grandstream.com/y-ht486.htm
. Es 'pequeño pero maton' ell solet es router i tot, port WAN, LAN,
PHONE i PSTN. Encara tic flipan!! :-O

Pd: Ricard tinc el teu a casa, tel porto demà a la reunió de l'havana o
el vens a buscar?

Siau.

Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos del
missatge
Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista