[matarosensefils] Problemes en Arenys

Joan Danés joan a ample24.com
dic abr 6 15:46:10 CEST 2005

Error,

    Em baig equivocar a l'hora d'escriure l'unitat.
    Donç si tens raò, la prova va donar una transfarència mitga de *1900
kB/s*.
    La potencia que menciono es la que vaig posar a l'hora de configurar
els dos Linksys, *1 mw*. Apartat Wireless secció Avancet settings.
    Varem fer les proves en el local a una distància entre els dos
aparaells de uns 10 metres i una paret al mig. No ens va donar temps per
fer mes proves, ara falten les de camp.
    No puc assistir el dia 16 a les jornades, ja tinc l'inscripció feta
a uns taller de programari lliure de Softcatalà a Barcelona. Tot el
mateix dia :-(

    Salutacions,
    Joan.

En/na ceritajo a eupmt.es ha escrit: