[matarosensefils] Problemes en Arenys

ceritajo a eupmt.es ceritajo a eupmt.es
dic abr 6 14:51:03 CEST 2005

Joan,

JORNADA -> Visita la Web http://actividades.matarowireless.net i a vere si
t'ho pots combinar per venir.

Respecte a les dades que informes sobre l'enllaç, no acabo de veure-ho clar.
La potencia que menciones es una miseria, ja que les targetes PCMCIA emiteixen
a 30 mW i la potencia màxima permitida en 2,4 Ghz és de 100 mW PIRE.

També comentarte que 1900 Mbps o 1900 MBps? no voldràs dir que son 1900 Kbps
que son casi bé 2 Mbps? es que si son 1900 Mbps això equival a 1,9 Gbps!!! i
si te referixes a 1900 MBps, això son 17,5 Gbps!!!!!

Si funciones en 802.11g lo normal és que funcioni entre 1900 i 2100 KBps, que
són 18000 i 20000 Kbps, i per tant que també són 18 i 20 Mbps.

Toni

> Hola, no us ho perdeu:
>
>     Vam està fen tasca de laboratori. Dos Linksys v 2 amb Alchemy pre7
> enllaçats amb WDS a una potencia de 1 mw. La rssi que donava l'aplicació
> del mateix Linksys era de -65 db. Antenes pelades. Separats uns 10
> metres amb una paret al mig.
>     Una transferència mitja de 1900 mB/s contra un ftp local.
>
> Ordinador<-Linksys-----------------(sensefils)------------------Linksys<-ftp
> local
>
>     Ara falta la prova de camp.
>
>     Gràcies per l'invitació. Perdona Toni, però no estic al cas de quina
> [...]
bin/mailman//listinfo/llista