[matarosensefils] els problemes d'arenys

ceritajo a eupmt.es ceritajo a eupmt.es
dim abr 5 14:58:13 CEST 2005

Hola Joan,

Pues te proposo que et passis el dia de la jornada per la EUPMT, per tal de
parlar de lo que t'està ocorreguent, i a vere si algú et pot tirar un cable,
ok?

Espere que entre tots fessem pinya i tirem endavant amb les comunitats
wireless.

Salut,

Toni

> [...]
>
>     O sigui que actualment tenim  un enllaç amb dos equips a uns 100
> metres de distancia funcionant entre 800 i 1000 kbps, no es va enlloc
> amb aquest ample de banda. Havans de que els Buffalo d'aquest enllaç
> petessin aquest tram de la troncal anava a 2500 kbps.
>
>     Salutacions,
>     Joan.
>

>  ( ( ( ( || ) ) ) )
> Comunitat Sensefils de Mataró
> www.ilurowireless.net - www.matarosensefils.net - www.matarowireless.net
>
> Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a llista-
request a matarosensefils.net
amb unsubscribe en el títol o el cos del missatge
> Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista

        Beques per estudiar idiomes a l'estranger
        http://www.eupmt.es/document.php?id=1819

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista