[matarosensefils] els problemes d'arenys

Joan Danés joan a ample24.com
diu abr 3 15:11:43 CEST 2005

Holes,

    La meva crònica en relació als problemes que tenim amb el enllaços
de les troncals no us aportaran mes elements que els ja s'han explicat,
ja que no tinc els coneixements necessaris per fer un anàlisi a fons.

    Es ben simple, després d'instal·lar en dos Linksys v 2.2 el Alchemy
7 per crear un enllaç de la nostra troncal d'entrada no va funcionar.
Configurats amb WDS. A l'apartat d'Status donava el resultat d'un bon
senyal però sense obtenir resposta als pings realitzats. Els nostre
routers d'accés a la xarxa es pengen de tant en tant i varem descobrir
que canviant de canal es tornaven a posar en funcionament. Dons vaig fer
el mateix amb els dos nodes de la troncal que vam instal·la. Després de
fer-ho es van enllaçar però amb un rendiment baix.

    O sigui que actualment tenim  un enllaç amb dos equips a uns 100
metres de distancia funcionant entre 800 i 1000 kbps, no es va enlloc
amb aquest ample de banda. Havans de que els Buffalo d'aquest enllaç
petessin aquest tram de la troncal anava a 2500 kbps.

    Salutacions,
    Joan.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista