[matarosensefils] A l'havana, més enllà de la torre Maresme

raul raul a enbicicleta.org
dll abr 4 10:10:00 CEST 2005

Hola,
En ricard també està fent hores extres! també li ha picat la mosca
sensefils...

Jo també vaig estar dissabte al carrer floridablanca, tocant amb el camí
ral i tampoc, res de res... Tot i que estavem molt a prop de la torre no
teniem visió directa i no vam pillar res... Jo crec que en poc temps cal
buscar una alternativa a la torre maresme, perque ja hi ha molta gent i
si seguim creixent així es necessitaria un segon aparell. A part també
serà més fàcil la organització en grups més petits... Seria ideal que
aquest segon aparell cobreixi la banda de girona de la torre... i
comença a haver demanda...

una segona possibilitat mentrestant,
desde l'avinguda maresme, en un quart pis igual que tu, he pillat be el
palau. Aixi que jo tornaria a fer una prova de mirar a que hi ha
apuntant a muntanya amb una antena, agafa com a referència l'esquerra
dels pisos blaus nous de l'escorxador...

Sobre el cable de xarxatroncal1 a la torre maresme, que preguntava
l'esteve: al final s'havia de conectar de ap troncal a ap xarxatroncal1
de les boques lan a lan, i la petita odissea és perquè ja no ens
quedaven més possibilitats (lan-intenet, internet-lan i al final per
deducció prova error: Lan-Lan...) Bueno si, encara podia haver provat
internet-internet a veure que hauria passat!!! :-)

Sort,

R.