[matarosensefils] A l'havana, més enllà de la torre Maresme

Salvador salvados a inicia.es
dll abr 4 09:43:36 CEST 2005

Buenas a tots,

Soc en salva i fa una setmana que m'he canviat de pis. Ara visc al carrer
navarro nº5, en un 4t.
Es l'ultim carrer que va de mar a muntanya abans d'arribar a sant simó. El
carrer de la seat i del drapaire.
Aquest cap de setmana vam estar fent proves amb en ricard de possibles
xarxes matarosensefilenques i zero patatero.
Encara que tinc la torre maresme relativament aprop (no cal que em posi ni
rellotge ni termòmetre), no pillen res perque estem d'esquena a l'antena. La
del palau que parlava en raul crec que tampoc l'oloro, pero es extrany
perque no tinc mala visibilitat.

Aquest email és una crida per saber si hi ha més gent en la mateixa situació
que jo, i així podem fer alguna cosa en aquella part de mataró per sumar-nos
a aquesta xarxa que cada dia "espanta" més.

També ho exposaré a la reunió d'aquesta setmana.

salva

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista