[matarosensefils] Tecnocampus? Que s'en vagin!!!

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
dll oct 4 16:46:13 CEST 2004

Hola a tots

Acabo de parlar amb el Tecnodeque.

Treuran a Mataró Sensefils i a Iluro Wireless de la propoganda de la seva
web.

Segons ells, l'excusa per possar-nos a tots és que els tres grups
organitzan coses sempre junts.També s'han quedat "perplexos" per el
malestar que els hi he dit que s'ha creat (comentar la idea de l'Elric ha
sigut fulminant) ;-)

S'han disculpat una bona estona i m'han asegurat que no tornarà ha passar.

Els hi explicat que seguim un sistema assembleari i que enterar-te per una
propoganda que la teva comunitat participa en un esdeveniment sense
haver-ho ni comentat, doncs que ha tocat molt els collons.

També han afegit que si algú vol passar per allà es tornaran a disculpar
el que calgui.

Vinga

Jordi