[matarosensefils] Atac sensefils

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
dij oct 28 11:04:53 CEST 2004

Bones,

>A part de la gent del Hacklab i l'Issac, hi ha algú de sensefils disposat
>a asumir algun compromis?Potser ho heu dit a l'assemblea però jo no hi era.

Conta amb mi.

>Si és així, us llisto les tasques que encara no s'han asignat:
>
>-S'han de montar 3 màquines:
>Algú que es vulgui fer responsable de reunir les 3 màquines a l'Estella.
>Jo puc instalar els sistemes però necesitaria algú que m'ajudés.
>Fer-ho sol és molt aborrit :-)

Quan dius "reunir les maquines" vols dir portar-les des d'algun lloc a
l'Estella o aconseguir-ne per fer l'atac? no necessitaves memòria per
alguna d'aquestes maquines? jo potser et podria passar un dimm de 256
una mica xungo (sol rula, però si el poses junt amb altres no) ja tens
tots els s.o. que vols instalar? Jo tinc cotxe si cal carregar coses...
Crec que tambe tinc la RedHat 7.1 per casa, ho hauria de mirar.

>-Tema barra:
>Ja hi ha hagut alguns que s'han compromés.Algú més pot ajudar? A quines
>hores?Us encarregueu vosaltres de coordinar el tema.Aixó implica calcular les
>necesitats de pa, beguda,embotit,oli,etc a l'Estella es fa cada dimecres
>un chiringuito on fan totes aquestes coses, segur que us poden asesorar.
>L'infraestructura la tenen, falta només els currelas.

Crec que podria estar a la barra algunes hores del dia 13. Els
responsables de la barra ja s'han reunit o han quedat per decidir què es
fa i quant es compra? (això també anirà en funció del suposat numero de
participants...). Podriem anar a comprar a Gros Mercat, que surt mes
barato (puc aconseguir la tarja). O depèn de la quantitat que es demani
hi ha llocs (coratama, p.e.) que et deixen les begudes que demanis i
quan acabes t'abonen allò que no hagis obert.

>-Montatge físic de l'esdeveniment:
>Caldria gent que es comprometés a venir una dia abans de l'Atac Sensefils,
>per montar les taules i adequar el lloc, així com per formar part de
>l'organització i ajudar als asistents.

El dia 12 (divendres) jo hem puc passar per la tarda despres del curro,
sobre les 19h30, ja es tenen les taules i les cadires necessàries? i la
sala on es farà ja esta acondicionada (corrent, llums, ...)?

>Us sembla bé fer una reunió la setmana que ve per acabar de lligar el que
>no poguem lligar per la llista i l'estat de les tasques?
>
>Proposo dimecres que ve a la mateixa hora.

Po fale. Jo arrivare tard, sobre les 7h30...

    Apa, adeu a tots.

        Ermoi.