[matarosensefils] Atac sensefils

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
dic oct 27 21:58:44 CEST 2004

Hola a tots

Primer de tot disculpar-me per la meva absencia a la reunió d'avui.
He arrivat tard, però tot i això he pogut parlar amb alguns.

Sembla ser que anem una mica perduts amb l'organització d'aquesta jornada.
No sabeu què fer ni com asumir l'esdeveniment.

Llibre de pistes per aquells que vulguin ajudar:

-Primer:

Llegiu-vos si-us-plau això:

http://pof.eslack.org/wiki/pmwiki.php/Main/AtacSensefils

És l'explicació de com anirà la jornada, quins serveis s'oferiran, en què
consistirà i com participar-hi.
Segur que després de llegir-ho entenem una mica més la moguda i què
persegueix.
-Segon:

S'ha enviat per la llista les tasques que hi havia per fer.

Qui ha volgut ha asumit les seves responsabilitats.En especial la gent del
Hacklab, que s'ha compromés a un munt de coses.
La meva pregunta és:

A part de la gent del Hacklab i l'Issac, hi ha algú de sensefils disposat
a asumir algun compromis?Potser ho heu dit a l'assemblea però jo no hi era.

Si és així, us llisto les tasques que encara no s'han asignat:

-S'han de montar 3 màquines:
Algú que es vulgui fer responsable de reunir les 3 màquines a l'Estella.
Jo puc instalar els sistemes però necesitaria algú que m'ajudés.
Fer-ho sol és molt aborrit :-)

-Tema barra:
Ja hi ha hagut alguns que s'han compromés.Algú més pot ajudar? A quines
hores?Us encarregueu vosaltres de coordinar el tema.Aixó implica calcular les
necesitats de pa, beguda,embotit,oli,etc a l'Estella es fa cada dimecres
un chiringuito on fan totes aquestes coses, segur que us poden asesorar.
L'infraestructura la tenen, falta només els currelas.

-Projector:
En necesitem un per monitoritzar la xarxa i per les tres xerrades.
Algú sap on trobar-ne?

-Montatge físic de l'esdeveniment:
Caldria gent que es comprometés a venir una dia abans de l'Atac Sensefils,
per montar les taules i adequar el lloc, així com per formar part de
l'organització i ajudar als asistents.

I ja està.

Us sembla bé fer una reunió la setmana que ve per acabar de lligar el que
no poguem lligar per la llista i l'estat de les tasques?

Proposo dimecres que ve a la mateixa hora.

Vinga

Jordi

ps.La xerrada sobre Creative Commons ha estat un éxit per la causa!
El mateix Toni Mira m'ha demanat com podia saber més del tema.També hi
havia un bon nombre d'estudiants de l'aula de teatre. ;-)