[matarosensefils] Servei de videoclub a sensefils ...

Ernest Heredia internest a telefonica.net
div oct 8 11:30:04 CEST 2004

Bon dia,
Fa temps ke miro la llista (passivament... tot s’ha de dir... per falta de
temps...). Només vull fer un comentari respecte al videoclub...
Es una genial idea en l’actualitat, però més endavant quan hi hagi mes gent
a la xarxa, es pot arribar a convertir en un problema. Una peli es un arxiu
de 1/2 GB +-... i quan hi hagi 4 gats pujant i baixant pelis, correm el
perill de saturar la xarxa (no oblidem que per bons que siguin els AP no
deixen de ser Hubs).
Jo soc el primer que li agradaria estar connectat a la xarxa per compartir
pelis i musica... però també s’ha de ser realista.
També crec que com aquest tema arribi a segons quines organitzacions o
empreses ens poden buscar les pessigolles, doncs en l’actualitat aquesta
acció esta catalogada per la nova llei com a delicte i si es posen tontos
ens poden denunciar (sobretot al que te el servidor ftp a casa seva...)
Penseu-ho bé... No val la pena arriscar tot aquest projecte que tant us ha
costat tirar endavant per quatre pelis. (dic "us ha costat" pq per lo que he
col·laborat jo... em fa vergonya inclourem)
Salut per tothom i endavant!!!!

Nest.