[matarosensefils] Servei de videoclub a sensefils ...

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
dll oct 11 13:39:51 CEST 2004

> Pos nada Enric... sigue sin funcionar   El videoclub está cerrado ;-)
> lo he probado hoy en varias ocasiones y nada.

Proba ara d'accedir al videoclub Juan.Diria que ja hi podras accedir.

M'he conectat a Isern i desde allà ja ho pilla.

El problema estaba en el node d'accés de Cuba.Calia activar-li el nat.

Enric, hauriem d'actualitzar el firmware del node de Cuba ja que la
comanda aquella pq executi correctament el que guardem a rc_firewall,
sembla que no funciona bé.
Si es reinicies el Node de Cuba la penya de les altres zones deixaran de
tenir accés.
Segurament amb la satori 4 ho solucionarem.

Vinga

Jordi

ps.Pel que he llegit al blog d'en pau, hi ha un altre firmware obert que
té molt bona pinta.Queda per deures.
http://pof.eslack.org/blog/category/linux/