[matarosensefils] Re: [plaça gran] RE: [plaça gran] Plaça Gran connection ! I EZO QUE EZ????

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
dij oct 21 10:54:39 CEST 2004

Bon dia a tothom,

 > A LA RESTA: tard o d'hora Ho aconseguirem!!!!,  no cal dir que tothom
 > que s'hi vulgui passar, ens trobarà feinejant arremangades! >Per cert,
 > així com amb el wiffi no som unes cracs... tenim un criadero d'aloe
 > vera que estem sospesant si firmar un conveni de distribució amb
 > l'isra i la seva floristeria, així qeu si algu li fa gracia regalem
 > cadells d'aloe vera!

     Primer de tot, disculpes a la gent amb la que hem vaig comprometre a
ajudar a muntar el node Molins perque al final no hi vaig poder anar, HO
SENTO...
     Per altra banda, veig que la cosa es torna a moure a la Plaça Gran
(sembla que aquest dissabte que ve s'hi posaran), pel que m'ofereixo a
donar un cop de mà, caldria saber l'hora i si cal portar alguna cosa
(per cert, jo he de passar per miliwatts a buscar altres coses, ho dic
per si necessiteu el que sigui...). A veure si tenim sort i podem
connectar (perque hi ha un edifici pel mig que...).
     Finalment, dono fe de que les aloe vera creixen molt be, la que hem
vàreu donar ja s'ha fet com el doble de gran...
     Vinga, adeu.

         Ermoi.

P.D.) Gràcies Ferriol per crear la llista de Plaça Gran i per les
"negociacions" ;->